زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

محمدی راد:در والیبال ارزشی برای نظرات باشگاه‌ها قائل نیستند|بخاطر اینکه مسئولان را دعوت کنند فینال را تک بازی گذاشتند

  • کد خبر: ۹۴۱۴۱
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
محمدی راد:در والیبال ارزشی برای نظرات باشگاه‌ها قائل نیستند|بخاطر اینکه مسئولان را دعوت کنند فینال را تک بازی گذاشتند
سرمربی تیم والیبال سپاهان می‌گوید: فینال تک بازی چه معنی دارد؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال سپاهان اصفهان قهرمان نیم فصل باشگاه‌های برتر کشور شد. این تیم با ۱۲ پیروزی و یک شکست گام به نیم فصل دوم می‌گذارد. رحمان محمی راد درباره در برگشت رقابت‌ها می‌گوید:شرایط در دور برگشت دشوارتر می‌شود و روی کیفیت لیگ تأثیر می‌گذارد. در سفر‌های زیاد، مصدومیت‌ها بیشتر می‌شود. وقتی بازیکنانی که باشگاه برایشان هزینه کرده است مصدوم شوند، سرمایه‌گذاری به هدف و نتیجه دلخواه نمی‌رسد. طبق آیین‌نامه، لیگ باید با ۱۲ تیم و رفت‌وبرگشت برگزار شود. مرحله پلی‌آف هم باید ۲ بازی از ۳ بازی باشد.
او در ادامه گفت: در شروع لیگ حرف از لیگ ۱۶ تیمی بود. اگر قزوین و اردکان انصراف نمی‌دادند، لیگ ۱۶ تیمی بود؛ براساس چه قانونی؟ با این حال فدراسیون تصمیم گرفت لیگ را با ۱۴ تیم برگزار کند. با توجه به زمانی که برای برگزاری درنظر گرفته بودند، می‌دانستیم که نمی‌توانیم لیگ را با کیفیت برگزار کنیم. نامه زدیم و معترض شدیم، ولی توجهی نکردند. تعطیلی ۳ هفته‌ای به‌خاطر حضور فولاد سیرجان در جام باشگاه‌های جهان هم زمان برگزاری را کمتر کرد. از ۱۲ دی تا ۲۵ اسفند بدون یک استراحت باید بازی‌ها را ادامه بدهیم.
محمدی راد افزود: مرحله یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی را ۲ از ۳ برگزار می‌کنند، ولی فینالی که گل بازی‌هاست تک‌بازی برگزار می‌شود! تماشاگران و هواداران علاقه دارند فینال ۳ از ۵ باشد، عین ایتالیا و دیگر لیگ‌های معتبر. چرا این کار را می‌کنند، چون می‌خواهند مسئول دعوت کنند و جایزه بدهند. ما برای قهرمانی خودمان یک درصد شانس قائلیم و می‌خواهیم از این یک درصد استفاده کنیم. اگر ما در صدر هم نبودیم، من همین نظر را داشتم. قشنگی لیگ به پلی‌آف و فینال است.
او می‌گوید: مسئولان بین خودشان جلسه‌ای برگزار می‌کنند، تصمیمی می‌گیرند و اعلام می‌کنند. این نقطه‌ضعف باشگاه‌هاست که اتحادیه ندارند. باشگاه‌ها که سرمایه‌گذاری می‌کنند، ملی‌پوش تربیت می‌کنند، فدراسیون و والیبال را تامین می‌کنند، نظرشان اهمیت ندارد. ما ۲۰۰ میلیون تومان ورودیه می‌دهیم، علاوه بر مالیات همه اعضای تیم ۱۰ درصد از مبلغ قراردادشان را به فدراسیون می‌دهند. چرا نباید نظرات ما مهم باشد.
سرمربی سپاهان در پایان می‌گوید: حتی برای حفظ منافع بعضی از اشخاص، برای اینکه یک بازیکن بتواند بازی کند، یک تبصره اضافه می‌کنیم و قانون را زیر سؤال می‌بریم. آیین‌نامه تصویب می‌کنیم، ولی هر جور که دلمان می‌خواهد تغییر می‌دهیم. نمایندگان باشگاه‌ها در جلسات نظرات‌شان را اعلام می‌کنند، ولی بحث اینجاست که هیأت‌رئیسه و کادر فنی که آیین‌نامه را تصویب می‌کنند، نظرات آن‌ها را ملاک قرار می‌دهند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->